|
|
Ranga: n00b Grupy: Member
Przyłączony: 7/27/2010 Posty: 3
|
Ktoś jeszcze pamięta te gry? Ja nadal w nie gram od 7 lat... może znajdzie się ktoś jeszcze kto gra na obecnej scenie obydwu gier? Klasyki FPS, obecnie już niestety trochę zapomniane... Quake Wars i RTCW 2 wg. mnie zabiły klimat, które tworzyły poprzednie odsłony (a w szczególności kampania w pierwszym RTCW, ona to miała klimat!)
|
|
 Ranga: Nie mam życia poza kompem Grupy: Member
Przyłączony: 10/13/2008 Posty: 1,755
|
staroc i tyle. dziś jest dużo lepszych gier, również tych darmowych.
|
|
Ranga: Młody padawan Grupy: Member
Przyłączony: 1/29/2011 Posty: 20
|
Wolfenstein: Enemy Territory - J like it....Ta tylko że od kiedy mam router nie moge grac w żadnego fps'a online oprócz warrock ( nie chce mi sie przekierowywać portów )
|
|
Przyłączony: 4/2/2011 Posty: 1
|
W ET pędziłem, pędzę i pędzić będę  Owszem są fajne gry i nowsze, ale ET jest wymagającą grą, do tego klasyk. Dla mnie gra numer 1  RTC nie grałem, bo mnie chodzi raczej o multi.
|
|
Przyłączony: 2/15/2010 Posty: 6
|
Enemy Terrority co tydzień środa, czwartek, piątek na lekcjach programowania na Mac'ach całą klasą po lanie. Polecam 
|
|
Przyłączony: 8/24/2011 Posty: 2
|
Pro gra ET (nadal). Duzo sewow.
|
|
Przyłączony: 5/1/2011 Posty: 19
|
Wolfi to klasyk.Jedna z gier która wniosła coś więcej niż grafikę do systemu gier.Grałem w to namiętnie jakieś 2 latka temu.Może jeszcze powrócę...wkrótce.
|
|
Przyłączony: 6/15/2008 Posty: 29
|