|
|
Ranga: Pomocnik prawie mistrzunia Grupy: Member
Przyłączony: 4/5/2009 Posty: 81
|
Witam !!! Czy moglibyście wymieniać tutaj gry z co-op z takim jak w chaos theory że musisz działać razem
|
|
 Ranga: Mistrzunio Grupy: Member
Przyłączony: 6/22/2009 Posty: 637
|
ekhem... gralem kiedys w terminator salvation na ps3. ekran był tam podzielony na pol. u gory 1gracz na dole 2. wspolpacowalo sie np. odwracajac uwage robota żeby drugi mogl nawalac mu w plecy. jakby ktos tzn. zemdlal trzeba go uleczyc.
|
|
Przyłączony: 6/17/2008 Posty: 305
|
Gears of War polecam. Zacna gra za niską cenę.
|
|
Przyłączony: 7/25/2008 Posty: 837
|
Wszystkie Left 4 Dead'y są idealne jeśli chodzi o coop. Tak samo ARMA 2.
|
|
Przyłączony: 8/18/2007 Posty: 58
|
Gears of War i Left 4 Dead 2 - koniecznie! To dobre shootery, przy których się można fajnie zrelaksować.
Z bardziej klimatycznych gier polecam Borderlands - gram w to od roku, nadal mi się nie nudzi.
|
|
Przyłączony: 7/25/2008 Posty: 837
|
Ehhhh, Borderlands, zapomniałem o niej, a to świetna gra.  Ktoś chętny na coopa? Przeszedłbym single, gdyby nie to, że gra się wysypuje w kanionie. ;/ BTW - Backside, witaj na forum. ;d
|
|
Przyłączony: 12/25/2007 Posty: 850
|
Splinter Cell Conviction , Guitar hero (no może nie taki klasyczny coop ale zawsze) , niedługo Portal 2 , Synergy (mod do Half Life 2) i większość gier zespołowych w których kooperacja jest kluczem do sukcesu(bf'y , cs'y i inne frontlines'y) .
|
|
|
ale panowie forumowicze, ja szukam czegoś w stylu współpracy dwóch agentów, i to ma być na pc ( ewentualnie ps2 ), nie chce battlefield-ów ani takich gierek
|
|
Przyłączony: 2/27/2009 Posty: 828
|
Mati-ziom już napisał. -Splinter Cell Conviction
|
|
|
miałem to od kumpla, może kupie jak trochę stanieje no ale dobra, moglibyście powymieniać jeszcze
|
|
 Ranga: Jeszcze bardziej prawie mistrzunio Grupy: Member
Przyłączony: 4/8/2009 Posty: 216
|
conflict denied ops z poprzedniego numeru cda
|
|
|